Translate

sobota 28. dubna 2012

Hairagami


Ve městě asi před týdnem otevřeli nový obchod jménem Kevin (Vietnamci) a mají tam takovou všehochuť výrobků. Od kosmetiky, po hromadu oblečení, obuv, parfémy, domácí potřeby, bižuterii a další "serepetičky".
Samozřejmě sem tam byla skoro hodinu a půl a celé jsem to prošmejdila. Mají toho tam vážně hodně, proto jsem si koupila jak už je v nadpise zmiňované Hairagami. Země původu je samozřejmě Čína ale myslím že se vyrovná i dražším.
Měli tam dva druhy dva za 60,- a jeden za 30,- nemám to ještě vyzkoušené proto jsem zvolila jen jeden. A po pravdě stačí mi.

Teď už vážně, o co jde?
Hairagami je, má to cenu vlastně popisovat? Obrázek bude lepší.




Hairagami se dá skvěle tvarovat a vytvoří nejrůznější drdoly. Když jsem to rozbalila a zkusila jsem si to dát na vlasy, myslela jsem že to budu velice lehké, samozřejmě jsem se pletla, byl to děs, ale po pár zkoušení to už šlo lépe.

Hairagami jen tak myslím neseženete, většinou je to dostupné u těch Vietnamců, a hlavně na netu za různou cenu. Dále je strašně moc vzorů a barev od leopardího vzoru po blonďatý odstín, hnědý, černý, existují i v jiných extrémnícvh barvách jako je červená, zelená, modrá a tak :).

Nevýhoda hairagami je, že se sním špatně pracuje pokud jsou vlasy sestříhané, jde to pak špatně namotat. :D

Tohle bylo zkouška po druhé, zkusila jsem to vyfotit...a je to zajímavé, ještě né moc povedené..ale..



Monča

1 komentář:

  1. Tiež som si už dávnejšie kúpila tento vynález, ale nepoužívam to. Mám vlasy zostrihané, takže mi vypadávajú kade tade a ja na to nemám nevry :D Ale rozhodne je to dobrá vecička.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)