Translate

sobota 28. dubna 2012

Maybelline New york mini Colorama


Už je to dlouho co tyhle laky začali prodávat, proto jsem neváhala ani minutu a koupila jsem si té značky pár laků. Přes letní prázdniny, jak jste si mohli přečíst v starších článcích (z minulého roku),se tyhle laky většimnou všude zlevnili ze 60kč na 3O,- proto byla velká tržba, když to však zase asi na konci září zručili, už se to tak neprodávalo. Tyhle laky byly-jsou velice oblíbené.
Nedávno když otevřeli u nás zrekonstruovanou Family Tetu drogerii, oběvila se zase ta opětovaná akce - která trvala asi 2 týdny. Právě na tyhle laky. Opět jsem neodolala a koupila jsem si alespon dva :).

Laky jsou celkem tekuté konzistence, ale né úplně. Barev je poměrně velká škála.
Výdrž - nehty zůstanou neoprýskané klidně i týden.
Design - jednoduchý, ale krásný.
S štetečkem těhle laků se skvěle pracuje. NEní ani moc široký, ale ani úzký.
Tyhle laky, nejsou rychleschnoucí, ale zaschnou do pár minut.
Důležité, nesmrdí jak např. vietnamské laky, mají obyčejný pach :D, který nedráždí nos.
Má velice dobré krycí schopnosti, bude vám bohatě stačit na každém nehtu jedna vrstva. :)
Vyrobeno ve Francii nebo v Brazílii.
Laky mají krásných 7,5ml.

Moje odstíny mých nových MiniColorama laků + ty co už tu byly jednou zveřejněny.
32 Candy Frost - velice jemně fialový s jemnýýými třpytkami (made in France)

94 Ultra Violet - tmavě růžový lak. (made in Brazil)

37 Cappucino - velicee světle hnědá s jemnýýými třpytkami ( Made in Brazil)

51 French White - obyčejnýá bílá (Made in Brazil)

a poslední, který jsem už nedávno vyhodila - 52 Dark Plum - tmavě fialová, ale váážně tmaváá.. (Made in Brazil)

PS: foto laků odpoledne :).

Určitě doporučuji :).

Jinak jak jste si mohli přečíst na Fb, odpoledne se tu možnáá objeví fotonávod na nehty, samozřejmě jednoduchý :).
Monča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)