Translate

sobota 28. dubna 2012

Nail Star, two-Way Nail art pen&Brush


Vidím to asi takhle video možná bude, ale to není jisté, a proto bych se tu teď chtěla věnovat recenzím.
Takže dnes bych vám chtěla představit jeden krásný lak, který jsem si ve čtvrtek koupila. Nevím jestli ho někde seženete protože jsem ho videla jen v Tetě (Teta drogerie) ale jen v jedné v druhé Klubové Family Tetě jsem ho nenašla.
Abych furt neokecávala vrhnu se rovnou na produkt a zhodnocení.

Jak už En název napovídá je to lak 2v1 - má zdobící pero ale i štětec. "Štětec" má stejně dlouhé štětinky, šířka celého štětce udělá velice uzounkou linku, první plus. Pero je také velice přesné ale já tedy víc dávám přednost štetci, když totiž kreslím perem tak se mi nevím proč klepe ruka, ale při štětci vůbec :).

Mám odstín černé, nevím číslo není to tam napsané. Na první dojem se mi i zalíbil tvar. Trošičku mě naštvalo že nevím kolik má mililitrů.
Když jsem tak koukala na celý lak, ze spodu na mě vykoukla jakási asi jehla, která je pevně přilepená a slouží asi pro pero, když nechce téct.

Konzistence laku je akorát, není ani nějak "řídká" ani "hustá". Cena tohohle laku je 69,- je to za lak celkem dost, ale koupi vůbec nelituji. :) Od značky Nail star ještě nějaký zdobící lak určitě koupím :).
A teď už jen obrázky :). Zkoušela jsem štetec i na tipech.





¨
Monča

2 komentáře:

  1. ahoj, chcem sa opýtať, tiež mám tento lak, no nie čierny ale iný, a k tomu zdobiacemu peru sa neviem dostať :D nejde mi to otvoriť :/ Tak by ma zaujímalo, ako si to otvorila :) ....pravdu povediac,ani som nevedela že niečo také má :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ze začátku mi nešel otevřít také, musíš trošku přidat sílu - první otevření není moc jednoduché, ale není to však nejhorší. :)
      Děkuji za návštěvu. Monča.

      Vymazat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)