Translate

sobota 28. dubna 2012

Nákup 29.3.2012


Jak už jsem říkala dnes jsem jela na menší nákup, jako obvykle jsem byla hlavně v Dm a Tetě.
Slibovala jsem vám video, to stále platí.
A teď už co jsem si koupila samozřejně. Ve videu budou věci ukázány a tady jen napíšu co jsem koupila.

Zdobící lak na nehty 2v1
Lak má zdobící štěteček a také při oddělání druhého "úkrytu :D" nail art pen což se hodí na obrázky které se štětečkem nevykouzlí. Tento zdobící lak je můj první zdobící a jelikož jsem chtěla aby bal vydět na mé odlíbené rudé barvě laky tak jsem zvolila černý. Zkoušela jsem s ním pracovat a popravdě jde to krásně oběmi varaiantami.

Lak na nehty MS base coat & Top coat
O tomhle laku jste mohli slyšet už v předchozím článku. Takže to moc rozepisovat nebudu, bylo to tu už řečeno.

Profesionální čtyř-fázový pilník k úpravě povrchu nehtu od S-he stylezone
S-he je na tyhle věci vážně dokonalá. krásně se s ním leští nehty a hlavně nepoškodí je. :) Tenhle pilník není moc vhodný na skracování, jelikož všechny strany jsou šetrné a jemné.

A teď přichází na řadu to nejdůležitější. Jelikož bych chtěla mít krásné dlouhé nehty, které samozřejmě nemám , rozhodla jsem se ke koupi tipů na nehty. K tomu jistěže gilotinu (kleště na zkracování tipů), lepidlo na nehty.
Vše bude ukázáné ve videu, které už pomalu ale jistě připravuji. Ve videu budu i ukazovat jak ustřihnout správně tip, ale nalepení vám ukazovat nebudu, jelikož sama vím jak by to dopadlo, kdybych to ještě natáčela, měla bych vše zapatlané a poté by to nešlo odstranit.
Takže, abych to zhrnula bude tam určitě stríhání tipu, a celková úprava. Video mi dá práci, takže ho čekejte maximálně tak v sobotu večer. Tím lépe pro Vás, alespon budete netrpělivě čekat až se tu oběví. :D
Monča :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)