Translate

sobota 28. dubna 2012

Nové nehty


Asi ve středu jsem se přemluvila a udělala jsem si konečně všechny nehty. Popřípadně jsem použíla nehtové tipy, a tedy myslím že to na poprvé není nic hrozného. Dále jsem použila třpytky, které jsem nanasla na průhledný lak od MS. Na část kde nejsou třpytky jsem udělala takovou černou "linku". Celé jsem to zafixovala Top coatem (samozřejmě MS). Budu doufat že se mi po tipech nezlikvidují nehty :), ale myslím že přežili už hodně, takže by to mohli přežít :). Jsou tedy podle mě velice pevné, a na první pohled vypadají jak gelové, tedy každý to říká a ptá se mě:D.

Dnes jsem však měla menší "nehodu" při hodině Tv. Jsem nějak špatně chytla balon a odštipla jsem si kousek umělého tipu, naštěstí to nebolelo. V sobotu kdy budu měnit barvu třpytek nehet na malíčku (tak se mi odštipl) spravím. A bude to dokonalé..:)
Tak teď už žádné okecávání tady je foto. Omlouvám se za kvalitu, a za moje prsty které mě vždy foťák totálně upraví..:D.



PS: chystám videorecenzi - která možná bude, možná ne :D nevím.
Monča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)