Translate

sobota 28. dubna 2012

Recenze: Dermacol Satin make-up base


Koupení: Teta drogerie
Cena: 169,-
Konzistence: tekutá
Design: jednoduchý, ale moc se mi líbí :).

Na stránkách Dermacolu se píše: Odborníky na make-up prověřená a velmi oblíbená zmatňující báze pod make-up SATIN MAKE-UP BASE vyhladí pleť, vyplní vrásky a póry a zabrání tak usazování make-upu. Zdokonaluje tak jeho vzhled a zvyšuje jeho odolnost po celý dlouhý den.

Neobvkle s tímhle vážně souhlasím. Pleť po nanesení báze se velice zjemní. Aplikace je velice jednoduchá, myslím že ani popisovat nebudu.
Těhle bází je více druhů, měnší či větší balení. Já mám takovou tu základní 10ti mililitrovou a zatím ji mám asi měsíc a mám jí stále hodně. Sice ji používám jen pod oční stíny ale i tak množtví nebude ubívat rychle. Spíše pomaleji, ale tím lépe alespon si ji nebudete kupovat každých pár měsíců.

Cena se pohybuje jak už bylo zmíněno okolo 169,- (10 ml) dále se samozřejmě cena zvyšuje.
Já jsem však jako obvykle na tuhle bázi narazila velkou náhodou. V blízkém městě otevírali nově zrekonstruovanou Tetu drogerii a trvala tam asi týden akce, při nákupu nad 50 korun si můžete vybrat výrobek z deseti produktů. Takže já jsem si koupila stíny od (neobvykle) Gabriella Salvete - už nikvy více, není to velká kvalita. - ale to až v další recenzi, a stály mě asi 79,-. K tomu jsem si vybrala tuhle bázi, veliká výhoda, baze a stíny mám za 8Okč dohromady :). Takže se nákup určitě vydařil, tedy až na ty stíny :D.

Celkové hodnocení: 100/100

Monča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)