Translate

sobota 28. dubna 2012

Video návod na nehty 02


Jak jste si mohli všimnout, lakování a úprava nehtů je jedna z věcí čemu se strašně ráda věnuji, proto je tu další videjko.
Btw. doufám že vás nepřekvapí hudba, kterou jsem tam vložila, nebojte není to Bieber:DD.

Ještě než jsem video vložím, řeknu vám jaký jsem dnes měla smolný den.
Po škole jsem šla v pohodičce na autobus, přecházela jsem na druhou stranu silnice (kde naštěstí nejezdí moc aut) přebíhám, zakopnu a spadnu. Po minutě se zvednu, odřené koleno, roztržené džíny, odřená ruka. To se může stát jen mě. Když jsem přijela domů, bouchnu se rukou do dveří. pak se bouchnu do hlavy. No dnes jsem neměla moc good day.
Je skoro večer a já přemýšlím co dělat s džříny, udělat si z nich kraťase po kolena nebo je zašít? Co by jste udělali vy? Kdyby se vám roztrhli vaše oblíbené džíny? Pište do komentářů.

No tedy už vás nebudu napínat, tady je video.

Monča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)