Translate

sobota 28. dubna 2012

Základní kosmetika, pomůcky I.


Nad tohle větou spousta slečen, které občas potkávám, vůbec nepřemýšlí, a to je velká chyba. Kupují si často kosmetiku, kterou vlastně vůbec nevyužijí. KVůli tomuhle zlozvyku se vám té kosmetiky nahromážndí strašně moc, a vyhazují se tím strašně peníze.
Chtěla bych vám nyní nějak srozumitelně sepsat základní kosmetiku, která ve věku 13-15 bude určitě stačit.

1. Oči
  • Stíny
Né ke každému typu se hodní stejné odstíny stínů, proto bych volila odstíny meruňkové, lososové až světle hnědé. Když však chcete líčení více stíny, doporučuji světlejší odstín (např. růžový) sladit s šedým ostínem, který nanesete do záhybu očního víčka.
Mimochodem, je lepší si připlatit za stíny, které bůdeš používat často.
  • Řasenka
V každém případě je dobré mít kvalitní řasenku, která bude v černém odstínu. Pokud si však světlejší typ (máš blond vlasy) zvol hnědou.
Určitě však nenanášej na řasy 10 vrstev, postaší ti 2vrstvy, bude to bohatě stačit. Takzvané pavoučí nožičky nejsou moc hezké, vypadá to strašně uměle.
Kvalitní řasenka se musí vybírat pečlivě, ale chápu že si teď řeknete: "přece si nebudu kupovat kvalitní řasenku za majland", néé tak to po vás vážně nechci, kvalitní řasenka stají klidni i 100kč. Z vlastní zkušenosti, řaenka za 300 je někdy i horší než třeba za 100. Takže tady se určitě cena na řasenkách neprojevuje.
Jedno velká rada!!!! - nikdy si nekupujte řasenky u vietnamců - sice bude stát, já nevim 50 kč, ale může to způsobit pěknou neplechu! Např. ječné zrno a další příznaky.
Řasenku si vybírej klidně i déle, hlavně ať to stojí za to.
Můj tip na řasenku, která je myslím dostupná pro všechny:
Je od značky Rimmel a stojí asi 99,- což je myslím dost slušná cena.

  • tužka na oči
Moc bych jí nedoporučovala, ale tak když už tak raději hnědé nebo šedé barvy.
  • báze
Pokud chcete, aby vám líčení vydrželo, určitě není na škodu koupit si bázi. U báze bych si raději připlatila, a když ji nepoužijete příliš moc, nějakou dobu vám určitě vydrží, já mám bázi od dermacolu už asi dva měsíce a stále je plná.
Tak co se tíče očí tohle by zatím stačilo.

2.Rty
  • lesk na rty
Lesk na rty do školy určitě postačí. Není nějak výrazný, jen doladí celkový pohled. A navíc krásně se vleze do kapsy :).
Můj tip: už dlouho se mi osvědčil lesk od Miss sporty - Miss Cocktail


  • bálzám na rty
Ten se skvěle hodí na zimu a léto.
Můj tip: Balea, cca 20-30,- :)


3.Pleť
Make-up pro mladou pleť není moc vhodný, proto Ti určitě bude stačit:
  • korektor
Na zakrytí drobných nedokonalostí
Můj tip: MS: So Clear

  • Make-up
Když už vážně chceš používat make-up tak si dost dobře vyzkoušej odstíny, a kup si spíše nějaký tónovací.


Tak to bylo asi k tomuhle článku zatím vše, příště budu pokračovat v půmůckách, jako jsou pěnové aplikátory, štětce, kleštičky na řasy, a také určitě se zmíním o odličovacím mléku.
Monča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)