Translate

pondělí 30. dubna 2012

Základní kosmetika, pomůcky II.

Konečně je tu druhý díl, který už nebude zcela o dekorativní kosmetice. Dnes se podíváme na pomůcky - nevím jak jinak to nazvat, no prostě štětce, kleštičky na řasy....,...
A co je dobré pro začátek, se dozvíš, hned za touhle větou.

  • Co se týče štětců:
Určitě štětec nemusí stát přes stovku aby byl kvalitní. Já jsem si zatím oblíbila štětce od Essence, které postupně dokupuji a navíc stojí pouhých 40 korun, ale přesto jsou velmi kvalitní.
Z nejdůležitějších štětců jsou právě tyhle: 

I.
Štětec na stíny (plochy, obyčejný)
Tímhle štětcem vlastně naneseš takovou základní vrstvu očních stínů.

Tenhle štětec bohužel zatím nemám, byl vyprodaný, ale prý objednávali a už by je měli dostat. Až si ho koupím, čekejte recenzi.
Tady je pro zatím orientační foto:

II.
Štětec na roztírání v Anglickém názvu je to blanding brush, je to vlastně štětec který je kulatý a má dlouhé štětinky a dostane se krásně do záhybu víčka, krásně se sním stínuje.
Essence tenhle štětec nazývá jako štětec na kouřové líčení. O něm jste se mohli dočíst tady. 

III.
Třetí z kategorie už není pro stíny, proto bych se přesunula k štětci na oční linky. Který má například kosmetika Essence a Catrice - je to plochý, velice malý štětec s křivě ostříhanými štětinky. O tomhle štětci tu bude brzy recenze, ale napíši ho zároveň s gelovými linky.
Jinak tenhle štětec není nijak potřeba, ale když si třeba chceš udělat jemnou linku tmavším stínem a nechceš si kupovat tužku je to dobré. Tenhle štětec je také vhodný na jak už bylo výše zmíněno gelové linky - ale to až jindy.


Takže pokud si chceš s líčením vážně hodně hrát tak budeš potřebovat další druhy štětců ale tohle ti myslím budu zatím stačit pro takové to základní líčení. Po pravě když jsem začínala tak jsem používala spíše pěnové aplikátory, ale těmi mě to trvalo strašně dlouho - a nedalo to takový ten krásný efekt nalíčených očí.

  • Kleštičky na řasy
Popravně řečeno, moc je nedoporučuji, mě vždy strašně zlikvidují řasy. Takže do začátku určitě nejsou potřeba. Ale tak když už vážně chceš stojí asi tak od 50kč nahoru, jak kdy.

  • pěnové aplikátory
Určitě nejsou na škodu, hodit se budou.
Já je jak vidíte jaksi nepoužívám :D.

  • Odličovací mléka, vody, tonika
Na tohle není dobré zapomínat. Když už se vážně chceš líčit nezapomínej na kvalitní odličovací mléko, které bude určeno na tvou pleť. 
Moje zkušenosti
Balea odličovací mléko - po odlíčení mě strašně ale fakt strašně páleli oči a okolí. Avšak je možné že na to má pleť není stvořena - někomu to mléko však může přijít fajn.


V Tescu moje sestra narazila na Amia odličovací mléko - to rozhodně doporučuji, stojí asi 50 korun, a je skvělé. Další určitě je dobrá čistící voda, bez alkoholu!!!!!!!!!! Amia nazývá tuhle vodu tonikum. 
A poslední co mám je čistící a odličovací pleťová voda (ta je s alkoholem - tu nedoporučuji. Já ji používám jen když si upravuji obočí)


Takže snad tenhle článek byl alespoň trošku poučný, mějte se pěkně a ať Vás neupálí :D. 
Monča

2 komentáře:

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)