Translate

pátek 18. května 2012

Menší nákup

Moc se omlouvám že teď blog velice flákám, ale nemám moc náladu. Děkuji za pochopení.

Už žádný lak - doma jsem si řekla, měla jsem jich totiž opravdu celkem podle mě dost. Položila jsem si moji sbírku laků do postele, vzala jsem si papír, a sebe. Začala jsem zkoušet jeden po druhém, jestli je ještě "v pohodě". Bez milostně skončila půlka v koši. Nyní mi zůstala malá sbírka růžových, červených, perleťových laků + jeden zdobící.
Podívala jsem se na Net, no vlastně na stránky kosmetiky Essence, a už to jelo, vybrala jsem si čtyři odstíny laků. Seznam produktů nebyl extrémně zaplněný ale přesto se tam něco našlo, z toho důvodu jsem samozřejmě jela na "Menší nákup."
Ok, koupila jsem si tedy: 
Essence Colour&Go v odstínech:
  • 87 Nassion for fashion
Je to lak krasně fialového odstínu. Konzistence je akorát a štěteček je velice dobrý (jak jinak).
  • 55 Let's getiost
Krásný světle modrý lak. 

Co se týče těchto ale i jiných laků od Essence
Je to prý rychleschnoucí - to bych moc neřekla proto když po minutě o něco zavadím už je tam otisk, což mě celkem vždy naštve. Naštěstí do 15 min je lak krásně zaschlý a nehrozí že by se stalo to samé jako po minutě.
Vrstvení je také trošku horší, protože jsem zvyklá nanést takový prostřední proužek a potom rozetírat do stran. Potom celkově přelakovat. A jelikož lak rychle schne (ne celkově) je to sranda nalakovat. Musíš si na to prostě zvyknout, že musíš pracovat rychleji.
Cena: 31,- (v Tětě)
Made in France.


Nechtělo se mi nalakovat si své nehty (jsou to vážně tmavé odstíny, využiji je spíše na zdobení), takže jsem Ti na ukázku nalakovala tipy.

Ebelin
  • odlakovač
Monča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)