Translate

neděle 1. července 2012

Sally Hansen: Double duty (strengthening Base & Top coat)

Jak jsem slibovala, tak i plním a přícházím s další recenzí na produkt od firmy Sally Hansen.

Ps: opět se omlouvám že nepíši články, ale v tomhle horku je pro to mě nepředstavitelné a nemám chuť na psaní.

Koupení: Dm drogerie
Cena: 149,-
Konzistence: tekutá
Objem: 13,3 ml 
Vyrobeno v U.S.A


Na stránce coty.cz je u něj napsáno
  • při použití jako podkladový lak nehty hydratuje a vyživuje provitaminem B5
  • vyhlazuje povrch nehtu a pomáhá lepšímu přilnutí barevnému laky pro delší trvanlivost
  • při použití jako vrchní lak chrání manikúru díky nylonu
  • nehty jsou chráněny pevnou, zářivou a odolnou vrstvou
První dojmy

Nezaznamenala jsem že by mé nehty byli nějak vyživeny nebo hydratovány, jak píší na coty.cz. Konečně ale povrch nehtru tahle base vyhladila a to i v malé vrstvě - to u mě bylo první plus. Při použití jako vrchní lak chrání manikúru díky nylonu - zapoměli ale říct že až druhý den, protože vždy jen jsem se něčeho dotkla třeba 5 min po nanesení už jsem měla design zničený, což je na nic.


Nanášení bylo pro mě asi nejjednoduší, protože všechny laky SH mají velice kvalitní štětečky, které jsou ploché, dlouhé a hlavně pevné. 


Výdrž je podle toho jak vám rychle rostou nehty.

Klady 
  • vyhlazení povrchu nehtu (Base coat)
  • objem 
  • made in U.S.A
  • štěteček
  • delší výdrž nalakovaných nehtů (Top coat)
Zápory

  • nejspíše žádná hydratace a výživa jak je slibována
  • pevná, zářivá a odolná vrstva (ta je až druhý den, tak proto)
  • pro některé asi cena :D
Celkové hodnocení: 98/100 :)).


Monča

2 komentáře:

  1. Super tip :) Já mám momentálně Essence a nemohu si stěžovat :) Ale je možné, že někdy zkusím tento :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebudu tě do ničeho nutit, ale určitě si ho někdy kup.
      S Essence Top&base coatem ještě zkušenosti nemám, proto nemůžu posoudit, ale věřím že bude dobrý.
      Monča :).

      Vymazat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)