Translate

čtvrtek 16. srpna 2012

Balea Young - Hydratační matující krém pro smíšenou pleť


Až do teď jsem byla naprosto věrná krému Nivea, který kupujeme už snad od mích raných let. Avšak dnes přišlo konečně na změnu. Měla jsem totiž už několik týdnů vyhlídnutý právě tenhle pleťový krém :).

Koupení: Dm drogerie (Baleu nikde jinde totiž nekoupíte)
Cena: 59,9,-
objem: 50 ml
pro: smíšenou pleť
Vyrobeno v Rakousku

První dojmy

Krém naprosto krásně voní, asi po limentkách a okurkách. Je velice lehký a hydratační - což je super....můžete ho použít třeba pod make-up, který já ovšem nepoužívám, takže nemůžu posoudit. Avšak  myslím že jako takový lehký podklad bude stačit :). Vážně rychle se vstřebá. Strašně mě překvapilo že jsem tu jeho lehkou parfemaci cítila i na obličeji, ale vážně není to nic strašného..je to spíše jemná vůně :).Matující efekt neumím posoudit, ale myslím že trošku určitě to splnil.


Klady
  • jemná parfemace, která by ovšem mohla někomu vadit
  • celkem dobře hydratuje a trošku i matuje
  • průměrně velké balení.....za tu cenu ale super :)

Zápory
  • snad žádné..tedy jsem ještě žádné nezaznamenala..:D

 Celkové hodnocení: 99/100 :).

Monča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)