Translate

středa 22. srpna 2012

Essence Colour&go !new! + Bonus

Ano! už jsem se vrátila :D

Asi před týdnem se v Brně v Olympii už objevili nové produkty od Essence...na které jsem se strašně moc těšila..takže jsem udělala menší nákup v Rossmannu. V tomhle článku to budou laky na nehty.

Koupení: Rossmann
Cena: 39.9 (jeden)
objem: 8ml
odstín: 

  • 108 ultimate pink - o jeden odstín světlejší než Maybeline NY (94)
  • 141 ice princess 

O lacích v Essence letáčku:
Dopřej svým nehtům trendy look s novými ultra moderními odstíny. Díky plochému štětečku je aplikace precizní a rychlá.

První dojmy
Když pominu nový desing, který je celkem krásný..tak bych chtěla pochválit nové štětečky, které jsou o dost širší a plošší než u starých laků....to uvidíte na konci článku. Konzistence laků je průměrně tekutá, příjemně se nanáší. Přijde mi že jsou ještě více rychleschnoucí než byli..což je z jedné strany menší klad, když třeba nemám moc času...ale z druhé právěže vůbec, třeba watter marble nail art s nimi vůbec nejde..... Pigmentace odstínů je takový průměr, nejlepší je nanést alespon dvě vrstvy.

Nanášení
Lepší je lak na nehtech vstvit...a dát raději jednu slabou vrstvu a po uschnutí ještě jednu :)Jinak k tomu nanášení, nanáší se celkem dobře...trošku líp než ty staré.. Ale zase mi přijde že každý ten štěteček je u každého laku (Essence) uplně jinak střižený, hold je poznat ta sériová výroba..

Výdrž
Výdrž je uplně katastrofální, nevydržel mi skoro ani dva dny, a to i s Base&Top coatem od Sally Hansen.

Klady

  • desing - mám to vůbec psát? :D 
  • rychleschnoucí - zároveň i zápor
  • jiný štětec - zároveň i zápor
  • pigmentace 

Zápory
  • výdrž
  • nejsou vhodné na vodní mramorování, protože jsou příliš rychleschnoucí
  • štětečky jsou vyrobeny obyčejnou sériovou výrobou, takže jsou dá se říct každý úplně jinak střižený

Celkové hodnocení 91/100. 


Bonus

Porovnání se starými laky od Essence.


balení
štetečky
Monča

1 komentář:

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)