Translate

čtvrtek 2. srpna 2012

Essence: quattro eyeshadow

Koupení: Rossmann
Cena: 79,-
Odstín: 05 to die for

První dojmy
Hodně mě překvapilo celkem velké balení a když jsem koukala na netu v recenzích, překvapilo mě jak moc jsou stíny pigmentované, zjistila jsem že skvěle. Za pouhých 80,- mám tedy hezky pigmentované stíny a velké a nerozbitné balení. Néé vážně, je vážně nerozbitné. Už mi několikrát totiž spadly a jsou furt krásně při sobě a v celku :D.

Nanášení
Tyhle stíny jsou oproti stínům od Miss sporty vážně "krémové" a hebké. Na prstech mám při "namočení" hned na mnoho stínů. A při aplikaci štětcem práší jen úplně minimálně. 

Výdrž
Bohužel v tomhle vás asi zklamu, ale co už mno..nic s tím neudělám. Bez báze/primeru vydrží stíny na víčku tak 3 hodiny. S bází/primerem tak o hodinku až dvě déle. Je, ale možné že je to tím létem, protože je větší teplo a nic na obličeji moc nevydrží. Na podzim, v zimě a na jaře stíny vydrží déle :).

Shrnutí
Trošku mě štve ta výdrž, protože jako snad každé stíny mají na zadní straně obalu long-lasting, což bych přeložila jako dlouhotrvající výdrž. Celkově ale jsem se stíny velice spokojená :).

Klady
  • cena
  • velké a nerozbitné balení
  • pigmentace
  • příjemná aplikace
Zápory
  • výdrž, která bohužel není úplně dlouhotrvající
Celkové hodnocení bych dala 100, ale za tu výdrž strhávám 4. Takže tedy celkové hodnocení je 96/100.
Monča

2 komentáře:

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)