Translate

pátek 3. srpna 2012

Miss sporty: Miss Coctail Lipgloss

Koupení: Dm drogerie
Cena: 54,9,-
odstín: 009 Cranberry Coctail
objem: 9,4ml

Co se o lesku píše
Gergeos glossy&candy lips, with up tu 5 hour skine.

První dojmy
Lesk není moc výrazný, za co jsem ráda, protože lesk sám o sobě má rtům dotat lesk a ne intenzivně výrazné rty, jak od rtěnky. Krásně voní, ale není to příliš výrazná parfemace :). Jak už v minulém odstavci bylo zmiňováno vydrží prý 5 hodin, tomuhle se nedá nikdy věřit, a samozřejmě že vydržel jen půl hodinky, ale to se dalo čekat. Jinak asi co zajímá každého, nelepí na rtech! :).

Nanášení
Lesk nemá aplikátor v podobě takové té "pěnové houbičky". Je to obyčejná "tuba" zakončená zkosenou plastovou hlavičkou z kterého lesk při zmáčknutí vyleze. Tenhle způsob mě osobně popravně vyhovuje mnohem více.

Shrnutí
Leplší lesk za tu cenu si přát nemůžu, sice výdrž není zrovna nejlepší, ale vůbec mi to nějak nevadí :). Rty osvěží a v létě je velice příjemný :).

Klady
  • cena
  • celkem velké balení (objem)
  • nelepí na rtech
  • vůně
  • aplikace pomocí plastového hrotu (pro někoho to však může být zápor, pro mě však ne :D)
Zápory
  • výdrž
Celkové hodnocení 97/100.
 Monča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)