Translate

středa 29. srpna 2012

Novinky měsíce srpen 2012

Už po druhé v tomhle týdnu jsem zavítala do nejbližšího města, kde jsou 3 drogerie (2Tety a předražené Dm). Koukala jsem tak po novinkách, v Tetě kde už je nějaký ten měsíc jeden stojan Essence a ještě tak, tak poloprázdný.

A koukám, koukám v pondělí tam ještě měli staré laky..a po mém optání zda do stojanu budou dávat nové produkty, tak mi řekli že v nejbližší době určitě. Napřed se teda slečna tvářila že neví o čem mluvím..tak jsem se chystala ukázat jí letáček (Essence)..ale najednou to věděla.:D.
Dnes tedy už tam staré laky neměli! :) Takže počítám tam příští týden je tam u náás konečně budou mít...sice tak o 5kč dražší než obvykle (kreténi si usmysleli vlastní ceny ://) ale i tak :).

Jinak v každých Tetách by měl být pudr a make - up stay matte za 160 (i když není v těte obvykle stojan Rimmel London měl by tam být..někde mimo :D - teď si asi říkáte že je to naprostá blbost (moje první reakce, když mi to říkala kámoška), protože tahle akce byla asi minulý týden v Rossmannovi....né vážně na rovinu, rádi v Tetě kradou slevy z Rossmanna, a to není poprvé.

Potom samozřějmě další ještě slevy, jako třeba Colosal Volume řasenka od Maybelline, a další řasenky od M. Ny.

Ještě zůstaneme u Maybelline, a přesuneme se do Dm...snad všude vyprodávali ty malé lahvičky, které nesou název Mini Colorama - neboli laky samozřejmě :D. Asi za 20 kč....tak jsem si říkala "Ne", nebudu si kupovat, .třeba bude něco nového...a nepšího. Myslím že jsem neudělala špatně..:D. Přece jen  ty odstíny mě moc nelákali. A teď myslím že jsem je už viděla asi před měsícem v Rossmannovi mají nové lahvičky, odstíny, a celkový desing a nesou tedy název jen Colorama nail polish. Stojí tedy 59,9 a mají kupodivu hezké odstíny, normálně i žlutou. Věřím že samozřejmě jak s Colour Tatto už tohle dávno naši sousedi a Amerika mají, a my jediní to máme jako novinku..:D.

Jsem si dnes vzala do města foták, tak jsem se snažila tyhle nové lahvičky od Maybelline Ny vyfotit...samozřejmě nenápadne jsem fotila, hlídala jsem opruzující prodavčky, které strašně rádi obchází stojany..a kontrolují..:D.


Samozřejmě co by to bylo za novinky měsíce srpen, kdybych nezmínila značku Essence :D. Tak ještě jednou taková menší pohádka, kterou jste slyšeli asi milionkrát, ale co už mno..:D.

Essence má pár nových věcí a bylo by to nadlouho, proto vypůjčuji obrázek ze stránek Essence Czech Republic na Fb.

Jo málem bych zapoměla.....hrnou se k nám zase asi tři limitky (září) od Essence, kde mě zaujalo celkem hodně věcí...takže zase pěkně šetřit, šetřit, a ještě jednou šetřit :D ....přece jen nejsem boháč, abych si mohla dovolit vše..:D

Doufám že vás tenhle příspěvěk neznudíl :D Mějte se pěkně .

Pokud vás znudíl..pobavte se na téhle fotce...taková rychlovka v Dm..:D ...ano mám růžové tričko, a mou oblíbenou černou krajkovou sukni!! :)
až teď jsem si všimla jak mám tu ruku..:DD trapááás
a ještě jedna...v tom vedru se totiž nedalo vydržet bez ledové tříště :D.
jsem si koupila tu tříšt.....a vidíím...brčko dlouhý jako prase.:D celkem nepoměr tomu kelímku..:D 
Monča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)