Translate

středa 8. srpna 2012

Recenze na tři různé korektory a menší srovnání

Dnes to bude trošku netradiční článek a to takový trošku srovnávací :). Vzala jsem si k sobě tři různé korektory a teď vám je trošku pro přehled porovnám :). A napíšu recenze :).

První z nich bude od Miss sporty, který mám poměrně už dlouho. Je to taková ta vysunovací tyčinka - pro mě dost nepraktická.

Miss sporty - mini me cocealer

koupení: Drogerie Teta
cena: 55,-
odstín: oo3 - jsem se trošku sekla...jsem narychlo potřebovala vybrat korektor :DD
konzistence - když to tak tedy řeknu - je tuhá

Pro upozornění: už se nevyrábí :D.

Pár slov o tomhle korektoru
Korektor je tedy vysouvací jak už jsem psala před chvílí.
První co mě překvapilo že korektor má  takové té korekční tyčinky asi jen dva centimetry a hubené jak špejle...což je oproti ostatním korektorům, které tu budu zmiňovat hodně málo, ale tak asi je to cestovní balení...jinak si to nedovedu vysvětlit. Ale stejně moc tenhle korektor nemám ráda, protože moc nekryje...a je dá se říct úplně k ničemu, ale co jiného jsem mohla čekat od Miss sporty že??.

Celkové hodnocení 4/10

Miss sporty - so clear concealer

koupení: Dm drogerie
cena: 49,-
odstín: oo1 - tedy nejsvětlejší odstín
konzistence: trošku tužší ale není to nic strašného. :)

Na stránce coty.cz
Tento malý, ale velmi chytrý korektor je tvou tajnou zbraní v boji pro krásu. So clear korektor je speciálně vyroben pro mladou pleť. Potlačuje lesk a vstřebává maz, zakrývá nedokonalosti, které díky němu mizí ve vteřině. 
Nanášení korektoru
Nanes korektor na problematické místo a pomocí prstíku ho jemně rozetři do ztracena. 

Pár slov o korektoru
Přijde mi že ten popisek na coty.cz si někdo hodně cucal z prstů jen, aby ho co nejvíce uchlácholil. Tudíž nesouhlasím snad s ničím....A vůbec odkdy je korektor chytrý??....tyhle řečičky úplně miluju..:DD
Né teď vážně korektor se nehodí moc na kruhy pod očima...je tuhý a při roztírání podle mě dost vytahuje pokožku. Malé nedokonasti třeba na čele zakryje, ale nespoléhejte při větším rozšířeném akné..Z mích zkušeností je lepší ho kombinovat s nějakou tekutější bází, aby se trošku lépe rozmazával. 

Celkové hodnocení: 7/10

Rimmel London: Match Perfection - concealer&highlighter - 2in1

koupení: Dm drogerie
cena: 139,-; v Rosmannu ho mají za 129,- :D
odstín: oo1  Ivory 
konzistence: tekutá :) 

Na stránce rimmel.cz
  • hebký aplikátor pro přesné použití
  • dokonalé krytí nedostatků a rozjasnění pleťi 
Pár slov o korektoru
První co můj mozek nemůže spracovat je to že jak můžu být korektor zároveň Highlighter?? ([hajlajtr], rozjasňovač)
To vážně nechápu....korektor zakrývá a highlighter rozjasňuje - to přece nemůže být nikdy dohromady :D. 
Dobře, dobře tenhle produkt já tedy beru jako korektor a říkejte si co chcete. 

Hebký aplikátor to sice má, ale není moc na "roztírání", na to je lepší použít nějaký chlupatý štětec - teď se asi smějete..ale tak co, já na korektor používám ten strašný štětec od Ebelin.. Krycí schopnosti má dobré na kruhy pod očima, ale samozřejmě nezakryje rozšířené akné - které já naštěstí nemám :). Zatím nemám moc velký problém s dávkováním....s kterým má poměrně doost slečem problémy..což moc nechápu...stačí mačkat tubu opatně a ona ta tekutila pomalu "doleze" :D. 

Celkové hodnocení: 9/10

Je tedy poměrně jasné který concealer vyhrál, ale pro malé zpestření vám to pokusím stručně vysvětlit. :).

Match Perfection
  • velké balení, aplikátor, tekutý korektor, spolehlivé zakrytí kruhý pod očima ale i drobných nedostatků
Mini me
  • hodně malé malé balení, skoro žádné krytí 
So clear
  • středně velké balení, krytí drobných nedostatků, celkem tuhý
Teď trošku, co by musel splňovat korektor So clear - Miss sporty, aby stál za koupi. 
  • měl by být trošku krémovější
  • zakrýt více nedokonalostí
To už je vše k tomuhle poměrněě dooost dlouhému  článku...mějte se hezky :)
Monča

3 komentáře:

  1. Ten Rimmel mě zaujal, mám ráda korektory se štětcem.

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  2. Ten první korektor jsem si také kdysi dávno koupila. Nejsem s ním vůbec spokojená, špatně se nanáší a kryje.

    http://mojekosmetika.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje řeč :D...je prostě jednoduše řečeno za tu cenu úplně k ničemu..

      Děkuji za návštěvu :)
      Monča

      Vymazat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)