Translate

pátek 28. září 2012

Balea - Peel-off maske

Dobře, dobře....stála jsem v dmku, a hledala jsem nějakou pleťovou masku...a byla jsem totálně přesvědčená, že chci nějakou tu stahovací. A jak jinak....neměla jsem moc času na vybírání...protože mi jel asi za 5 min bus .. Popadla jsem tedy tuhle..protože přece jen za 18kč...no nekup to.

Značka: Balea
Cena: 17,9,-
druh: slupovací pleťová maska 2x8ml

Píšou o ní vzadu na obalu
Slupovací maska s pečujícím výtažkem z jantaru odstraňuje odumřelé buňky nečistoty a přebytečnou mastnotu. Současně také čistí jemně Vaší pleť. Bisabolol působí preventivně proti podráždění pleti a zároveň ji regeneruje.Vilín pečuje o pleť hedvábně jemně.

První dojmy
Když jsem masku otevřela a "vymáčkla", úplně jsem se zděsila...protože konzistence téhle masky byla taková průhledná, táhavá, připomínalo mi to něco jako med....:D Začala jsem jako obvykle nanášet na obličej, nanesla jsem to asi dva centimetry od očí a najednou cítím jak mě úplně šíleně pálí,..a to jsem tu masku měla vážně od těch očí daleko..Dobře, sice to bylo děsný nanášení, ale dalo se to.

Teď tu sedím a píšu tenhle text....a úplně cítím jak nemůžu mimikovat, a jak ta maska na mě rychle zasychá, a jakoby praská.

Po 11ti minutách kontroluju....a snažím si pomalu sloupávat masku na bradě, a kupodivu vůbec to nějak nebolí...A to jsem na tohle celkem citlivá. A ani netušíte jak jsem se bála, když jsem si četla recenze a tak.., protože se tam hodně opakovalo, že to prý strašně bolí.

Jinak takové shrnutí, když si koupíte tuhle masku, tak ji nanášejte v přiměřeně silné vrstvě. NEdávejte tam toho hodně, to totiž pak nemusí uschnout jak mě nad tvářemi :). Nechte uschnout alespoň těch 10 min a potom postupně slupujte. Avšak ne každému tahle maska budu vyhovovat :). No a úplně na závěr, maska Vám vážně zjemní pleť, a asi nic víc :).

Celkové hodnocení: 90/100. Za tu cenu podle vážně dobrý nákup :).

Btw. holky nezapomeňte, uplatnit body v Dm drogerii, aby Vám nepropadli :). Tedy pokud vlastníte Dm kartu:). Více zde. :)
Monča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)