Translate

úterý 4. září 2012

Dnešní den...a info

Zaprvé bych se strašně chtěla omluvit, zato že moc nepřispívám..ale tak víte no co no....začala škola, já furt někde lítám...organizuji sešity, obaluji učebnice....a na blog nezbyde hold žádný čas..což mě mrzí..ale tak co nadělám, škola je hold přednější. Ale přesto, určitě nebojte, jednou až dvakrát týdně nějaký ten článek/recenze, bude a někdy nějaké to video :). Takže určitě mějte trpělivost a čekejte :).

Jinak dnes třeba jsem byla na ortodonci (u zubaře), a pan doktor či zubař mi trošku zkontrolovat zoubky, a samozřejmě jak se dalo čekat, začněme řešit rovnátka..:D. Brzy půjdu na otisky a rengen, a v listopadu/prosinci...už to bude..://. Mám z toho celkem hrůzu, ale je mi jasné že prostě to jinak nepůjde. Chci mít rovné zuby..tak hold pro to budu muset něco udělat.
Sice je trošku šílená cena..ale není to úplně nejvíc a naštěstí to budou samozřejmě platit rodiče..:).

A co vy máte zkušenosti s rovnátky?
Monča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)