Translate

čtvrtek 20. září 2012

Essence: maximum definition mascara

Mám krizi s řasenkama...jedna už pomalu vysychá, druhá kartáček...s kterým se mi nepracuje dobře. Takže mi samozřejmě nezbylo nic jiného než se kouknout po jiné. Tentokrát však s gumovým/plastovým kartáčkem  (nevím proč ale s těmi plastovými se mi pracuje lépe).

Jenže teď nastalo drama...nechtěla jsem dát za řasenku více než 100, takže po Astorce jsem rozhodně šáhnout nemohla, a jsem za to ráda.
  Ptala jsem se kamarádky co má ona za řasenku a ona mi povídá že si koupila tu zářivě ?oranžovou? od Essence! A že prý není vůbec špatná. Tak jsem si říkala, že by nebylo vůbec špatné ji vyzkoušet, není vůbec drahá...a tak proč ne že ? :). Sice mě šíleně deptá ta oranžová..ale tak přece jen nemaluji si řasy obalem :).

Essence maximum definition mascara

Koupení: Teta drogerie (avšak si ji můžete koupit i v Rossmanu, Schleckeru, Globusu :D, v Tescu....a v dalších prodejnách kde prodávají Essence :).
Cena: cca 65,-  nebo 75,- ?
Objem: 8ml

Napsáno na Essence.eu/cz/
Této řasence neunikne ani jedna řasa: inovační a pružný syntetický kartáček se dostane i k těm nejkratším řasám v koutcích očí a vykouzlí perfektní prodloužení od kořínku až ke špičkám. pro nádherný pohled.

První dojmy
Je teda fakt že celkem prodlouží, ale moc je jako kdyby nenatočí..ale to snad žádná řasenka.
Takže jsem si říkala, že by možná natočila kdybych ji trošku pomohla, ale teď jak? Kleštičkami na řasy? Ne to vůbec, akorát si zničím řasy, tak jsem zkusila aplikovat řasenku a ještě !neuschnou! jako kdyby prsty nasměrovat směrem nahoru...nevím jistě jestli jste to pochopili, a je mi jasné že ne, tak názorný obrázek :).. A kupodivu řasy potom drží natočené, a vypadají skoro jak umělé :).
Výsledek je ve skutečnosti lepší,
hold je těžké to vyfotit, tak jak
je o ve skutečnosti :D 

První věc, která mě trošičku štve a to když vytáhnu ten karáček z té "řasenky" tak na konci je ještě trochu přebytku, které musím opatrně otřít. Ale jinak jsem zatím s řasenku nadmíru spokojená, přijde mi že je i lepší než ta od astoru, která je snad dvojnásobně dražší :). Jinak určitě vás bude zajímat výdrž, která zatííím! není moc špatná, takový průměr :). Není vůbec nejhorší, a vydrží :). A co se týče oddělení řas, jak jinak než oddělí krásně, jako u každého umělého plastového kartáčku. A poslední věc, nežmolkovatí, a slepuje po 5 až 6 vrstvě :).

Tak snad jsem na něco nazapoměla :D

Klady
  • plastový kartáček 
  • cena! 
  • prodlouží
Zápory
  • malinko ta výdrž, která je však ale lepší než u té od Astoru! :)
  • nenatočí, když ji nepomůžu; ale tak to se dalo čekat, o natočení nebyla ani řeč
  • po vytažení, je kartáček nahoře trošku zanesený..
Takové menší shrnutí:
Pokud máte celkem krátké řasy, které potřebují evidentně prodloužit, a nechcete moc investovat, určitě nešlápnete vedle když si tuhle řasenku koupíte :). 

A co vy jakou používáte právě řasenku?, Jaká je vaše neoblíbenější :)?
Moňa

2 komentáře:

  1. Ahoj Monííís:)..Tak já použivám řasenky vetšinou všechny od Oriflame :)...Mám 3 a to : Oriflame-Endless lash mascara - u tý nemám žádný námitky..prefektně prodlouží i natočí řasy...; Oriflame- Wonder lash Waterproof-voděodolná řasenka:) ;a Avon- řasenka Superculracious - která je fakt super a krásně natočí řasy..(Nevím jak se ty názvy přesně píšou,ale takle je to na nich napsaný:DD)...A tuhle od Essence snad taky nekdy vyzkouším:).........Terka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čááu :D to je dost že se taky ozveš :D .....jo ty Oriflame a Avon :D stále u tebe koukám bodují :D. Jinak určitě se po téhle mrkni nebudeš litovat :) Moňaa :D

      Vymazat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)