Translate

pátek 14. září 2012

Essence mono eyeshadow

Pomalu mi dochází nejsvětlejší stín s quattra stínů od Essence, takže mi nezbylo nic jiného než se podívat po jiném. A jelikož mi ten z "paletku" vážně vyhovoval, chtěla jsem hodně podobný od stejné značky. A nebyla bych to já kdybych si toho nekoupila více..takže jsem samozřejmě koupila ještě 2 další odstíny.

Teď si můžete přečíst o tom nejsvětlejším odstínu, protože bych se hodně opakovala u tech dalších...sice bych se neopakovala uplně u všeho..ale tak nevadí. uplně dole naleznete foto všech stínů a video recenzi na všechny troje stíny :).

Koupení: Teta drogerie
Cena: 42,- (Rossmann - 39,-)
odstín: 22 blockbuster

První dojmy
V Tětě, když jsem zkoušela v Tester, byl o víc pigmentovaný a né tak tuhý, než ten co mám já. Je hodně potřeba projezdit štětcem víckrát a trošku přitlačit. Podle mě je tedy ten skvětlý stín z té "paletky" od dost lepší. A to i s výdrží a konzistencí.



Abych to však celé nezkrytizovala nejlepší na to je ta cena a krásný, jednoduchý a hlavně pevný obal - a za tím pevný je asi deset vykřičníků. A málem bych zapoměla, tenhle stín když se Vám povede nanést na víčko má tedy vážně matný efekt.

Klady:

  • celkem velké a nerozbitné balení
  • cena
Zápory:
  • nízká pigmentace
  • výdrž
Celkové hodnocení 50/100.

Ale i když tenhle krásný stín byl trošku šlápnutí vedle ráda jsem vyzkoušela i další dva odstíny...které už vám předvedu ve videu :). 

Omlouvám se..že mám na té fotce tak dočervena ruku....ale hold si zase foťák pohrál s barvami....naštěstí ale jen s mou rukou..odstíny zanechal takové jaké jsou :)

Video :)

Monča


2 komentáře:

  1. Netušila jsem, že i v Tetě mají Essence :) Ale je to super novinka.. Jinak stíny vypadají hezky, jen škoda té pigmentace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani netušíš, jak jsem zírala když jsem tam viděla ten stojan :D ...sice je věčně prázdný..ale alespon něco.:). Nevím však jestli i v jiných tetách to je...protože ta co je u nás je Soukromá.:D....a v druhé Tetě (ted už né soukromé) Essence vůbec nevedou. :D
      Řeknu ti to takhle...ta pigmentace stojí na hovno jen u těch světlejších odstínů..ale to si už jistě spozorovala u PetryLovelyhair, ty tmavší odstíny jsou s tou pigmentací o moc lépe :). Moňa

      Vymazat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)