Translate

sobota 22. září 2012

Essence stay all day 16h concealer long-lasting

Ano zase mi něco dochází.....:D A to korektor od Rimelu, který nevím proč mi došel hned po třech aplikacích na kruhy pod očima. Přijde mi že je tam toho korektoru podezřele vážně málo a to myslím smrtelně vážně. Sice asi víte že jsem si ho celkem vychvalovala..ale tak přece jen je toho tam vážně málo, a je to za chvíli vypotřebované, což mě za tu cenu vážně deptá...takže se na něj v Rossmanu ani nepodívala..a raději jsem koukla po značce Essence. Ale už dost okecávání, protože mi je jasné že nikdo tenhle první odstaven nebude číst :D.

Essence stay all day 16h concealer long-lasting

Koupení: Rossmann 
Cena: 65,- 
Odstín 20 Soft Beige


První dojmy

Při zkoušení v testerech jsem zjistila že ta 20 je víc dorůžova a né tak dožluta jak ten první....takovýhle odstín jsem vážně dlouho hledala, protože u nás v čr je strašně těžké najít korektor nebo make-up v růžovém pod tonu. I přes to že asi 90% žen i dívek má růžový podton..ale to si hold ty firmy moc neuvědomují a přesto vytvoří makeupy a concealery se žlutým podtonem. A jestli si někdo myslí že není mezi nimi žádný rozdíl tak se pěkně mílý...určitě až budete v Rossmannovi tak si na tu ruku ty testery zkuste! :)

Tenhle korektor má úplně stejnou konzistenci jako Rimmel a kupodivu přijde mi že tenhle je ještě krémovější. A také se lépe aplikuje. Nevím proč tam rvou ty jejich spešo aplikátory, když v bohatě postačí tady tyhle, které jsou normálně i u lesků. Poslouží to stejně, tak co...:D.


Výdrž

..no nevim nedokážu to moc posoudit...nosila jsem ho každý den (tudíž 7dní v týdnu ) do školy..kde jsem byla zhruba těch 6-7 hodin..a když jsme neměli tělák tak celkem hezky držel, ale potom když jsem přijela domů už byl trošku obsah přesunut a udělala se z něj taková slabá čára (jako třeba u krémových stínů).  Ale jinak není to nic strašného těch 5hodin by mohl vydržet. 


Krytí

u tohohle korektoru, je celkem slušné, ale kruhy pod očima, které jsou modré až fialové to vážně nezakryje. Na modré až fialové kruhy pod očima musíte šáhnout po oranžovějším korekroru ....proto v poslední době používám Miss sporty mini me v odstínu 003 - a to má k té oranžové hodně blízko, a kupodivu celkem to hezky zakryje.

v levo korektor, v pravo žlutý make-up
V realitě je vidět rozdíl větší :)
 Jinak  to vlevo je korektor :)
A jelikož se tyhle dooranžova concealery zhání v drogeriích celkem špatně, tak se určit koukněte po nějakých dražších značkách třeba po Benefitu, který si já bohužel nemůžu dovolit :D, a třeba v Sephoře ...se podívejte po korektoru s názvem erase paste (Benefit) a nebojte se podívat po odstínu medium což je taková trošku dooranžova (ve skutečnosti hodině oranžový). Sice tenhle korektor neboli "pasta" stojí okolo pětikila (cca 500,-) ale určitě je to dobrá investice...a korektor Vám vydrží dlouho. 
Měla jsem ho totiž ve vzorku, kde toho bylo vážně málo..takže jsem to vypotřebovala hodně rychle..a byl vážně skvělý :)

Klady

  • podton do růžova
  • korektor je krémový
  • malinko výdrž
  • cena

Zápory

  • krytí - které je zároveň klad..ale jak na co
Celkové hodnocení 90/100.
Monča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)