Translate

úterý 25. září 2012

Jak to jen nazvat :D

V prvé řadě, bych se Vám chtěla omluvit, že poslední dobou moc nepřispívám., ale.hold ve škole mazec...a navíc od pátku jsem nějaká divná.....rýma, kašel......popraskané červené kraje rtů....pomalu nemůžu mluvit...hlavně ráno. Hold fakt mazec..ale snad se brzy uzdravím..Dnes jsem navíc byla se školou v Brně v Technickém muzeu...a v nahrávacím studiu Lávka. - pokud Vám to něco říká :).

Z důvodu nemoci ...teď nějak nemůžu točit videa...protože než já bych něco řekla...tak by jste mi zaprvé nerozuměli, neslyšeli......a každou druhou sekundu bych pila čaj a a kašlala.

Když ještě zůstanu u těch videí...co by jste říkali na videa jako My make-up colection nebo nail polish colection? ...nevím jestli by Vás to zajímalo..tak se mi ozvěte, tady pod text.

Děkuji moc za pochopení a také za vaší přízeň, v každých okolností :).
Vaše Moňa

1 komentář:

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)