Translate

středa 5. září 2012

Pigmenty v akci - fotonávod

Dnes jsem přemýšlela jak bych mohla docílit aby pigmenty byli trošku v hnědých tónech, protože přece jen ty moje mají hodně zlaté odlesky...a na očích působí spíše jako zlato-oranžové, a to já právě nechci :D.

Není na tom nic složitého, nebudeme dnes ani moc stínovat, protože mi to ještě moc s pigmenty nejde..ale takové to obyč líčení...samozřejmě né do školy...zvládám :).

Co dnes použijeme...pro orientaci...
Essence pigment v odstínu 08 cop&copper/02 smell the caramel nebo prostě jakýkoliv hodně pigmentovaný třipytivý stín, dále hnědé stíny - opět jsem použila quatro stínů (05 to die for) o kterých jste slyšeli asi tisíckrát. Klidně můžete použít tmavě hnědou nebo černou tužku...a nebo si udělat linky. A nesmíme samozřejmě zapomenout na řasenku.
Na pleť si můžete nanést svůj oblíbený make-up/tonovací krem/ bb cream, pudr, tvářenku v teplejších tónech a nějakou hezkou rtěnku, nebo lesk :).

Po pravdě prvně jsem chtěla udělat normálně opět video, ale odstíny pigmentů víc zaostří přece jen fotky.

Tak a jdeme na to,...nevím jestli to ještě vůbec má cenu říkat....ale použijeme bázi..asi pod ty pigmenty nejlépe..:D A na ně skoro na celé víčko naneseme zvolený pigment....v mém případě...ten 08 :D.

A na tenhle strašně zářivý pigment dáme nějaký středně hnědý stín....Aplikujeme vklepáváním....či ťupkováním, aby jsme ponechali ten ultra lesk třpytek:).
Teď se vrhneme do záhybu..a pomocí papírově slabého roháče od Essence (štetce na oční linky) uděláme takové trošku véčko....a pomocí nějakého hustého štětce rozetřeme téměř do stracena.. :)

PS: prominte za trošku nekvalitní fotku...ale blbě se mi to fotilo..

Teď už stáhneme tu středně hnědou...klidně tmavší jako spodní linku.:) Můžeme dát na watterline (mokrou spodní linku) bílou/střídrnou/hnědou tužku....a dokončíme řasenkou. 
A víte jak jsme nedávali tu hnědou/pigment na celé víčko? tak tam kam jsme ho nedali..tak teď dáme nějaký světlé stín..a stratíme do té hnedé :).

Teď už je to na vás...jak se poperete s pletí....já použila jen korektor..na kruhy pod očima. :). A málem bych zapoměla...ještě balzámek na rty :).

Použila jsem tedy :)

Ta co na tenhle look říkáte? 
Monča

4 komentáře:

  1. na ty pigmenty jsem koukala nedávno v DMku, ale já bych na to asi neměla trpělivost... nicméně vypadají skvěle, i když jsou od Essence... ;-) skvělé líčení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není na tom nic těžkého...je to jak sypké stíny :)Ale tak je to na tobě :) Jinak díky moc jak za pochvalu tak za návštěvu :)

      Vymazat
  2. Taky by se mi s tím nechtělo dělat..ale už sem něco takoveho zkoušela:)....
    Btw. Moni,na ty tvojí fotce ti to nehorázně sluší!:):D..skoro jsem tě nepoznala!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hej tak to je mazec....nepoznala jo? :D, k těm pigmentům, nechápu co s nimi všichni máte :D vždyt to není nic těžkého.:D ale tak je to hold na povaze..:D Monaa

      Vymazat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)