Translate

úterý 13. listopadu 2012

Catrice - all round concealer palette

Korektorů není nikdy moc, avšak už se fakt divím kolik jich mám :D, přece jen před rokem jsem neměla pomalu ani jeden, a najednou jim mám doma snad pět. No a jedním z nich, který je můj poslední dobou hodně oblíbený, je právě tenhle od Catrice :).

Koupeno: Rossmann (Olympia Brno)
Cena: 90,-

Odstíny korektorů
  • tři odstíny béžových - na zakrytí nedokonalostí
  • růžový -  na zakrytí tmavých kruhů pod očima
  • zelený - neutralizuje zarudnutí
První dojmy 
Korektory mají skvělou konzistenci. Při pohledu vypadají hutně ale při dotknutí bříška prstu, jsou neuvěřitelně krémové a hezky roztiratelné. Vadí mi teda, že musím korektor nanášet prsty, ale tak přece jen lépe to rozetřu pod očima :).
Avšak až si jednou koupím nějaký štětec na korektor, tak to půjde asi lépe :).

Paletka obsahuje celkem rozsáhlé množství odstínů, což je velice fajn, protože si má každý z čeho vybrat. Třeba mě jak vidíte na prvním obrázku,  se mi nejvíce osvědčil ten nejsvětlejší odstín, ale také růžový, který však nepoužívám tak často.

Krytí
Je dostačující, a zakryje co má.

Výdrž

Začátkem používání to vypadalo poměrně nadeěně, nosila jsem ho prakticky dennodenně, ale pak se něco stalo a najednou moc nedržel, i když jsem ho jako vždy zapudrovala. Nevím, nevím...uvidím co se bude časem dít.

No nicéně až mi dojde tenhle, určitě neodolám dalšímu balení, to mi věřte :D.
Monica

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)