Translate

neděle 18. listopadu 2012

DIY Make-up remover

Koukám na videa na Youtube a najednou vidím video na domácí odličovací vodu.

Jistě si pamatujete na můj příspěvek, kde jsem se zmiňovala gelové linky..a byl tam malý tip jak je odličovat. 

Tak dnes Vám ukážu jak si vlastně vyrobit z nejdostupnějších produktů co máme každý doma, domácí odličovací vodu. Po pravdě samozřejmě, že to nemám ze své hlavy....tohle jedno video dělala MichellePhan.

Na vyrobení odličovače podle MichellePhan budete potřebovat
  • práznou láhev/flašku u od vaší staré odličovací vody/mléka
  • obyčejnou pitnou vodu
  • olivový olej
Postup
Do 3/4 lahve stačí napustit vodu a do té zbylé 1/4 doplnit olivovým olejem. Teď už jen stačí před každým použitím lahev protřepat, aby se tyhle dvě složky alespoň trošku spojili. A nyní můžete vodu použít jak jste zvyklí s kupovaným obličovačem.

Můj názor: 
Funguje to podle mě úplně stejně jak kupované, a navíc odlíčí i voděodolný make-up :).
Monica

3 komentáře:

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)