Translate

sobota 3. listopadu 2012

Ladybox review: 1.část

Jak už jste se dozvěděli v minulém příspěvku s názvem Ladybox...dostala jsem ho k zrecenzování. Takže bych měla pomalu začít recnzovat výrobky...ale  jelikož by toho bylo moc v jednom textu, a některé produkty musím testovat déle tak to rozdělím na 3.části no a rovnou začneme.

Reniu obličeové a tělové máslo ve vybrané variantě, 15ml


Uvodní text
Reniu přináší do vašich koupelen dokonale výživné máslo, jehož základem je blahodárný extra panenský kokosový olej. Máslo se rychle vstřebá, poskytne úlevu namáhané suché pokožce a zanechá ji jemnou a krásnou.

Cena produktu na Eshopu LB 

  •  15ml za 49Kč
  • 120ml za 259Kč

Co si o produktu myslím já
Je strašně jemné a máslové konzistence, která se po nanesení na obličej rychle a jednoduše rozmaže a to i velmi malé množství. Stačí pár krát projet prstem po tom máslu. Přijde mi, že jakmile se dostane k bříšku prstu, jako kdyby začne mastit, aby se lehce nanášel. Po pár sekundách se skvěle vstřebá. Nedělá to takový ten mastný dojem.

Mohli jste obdržet buď ananasový nebo melounový. Já mám jak jste si všimli ananasový, voní tak nějak zvláštně ..nevím k čemu bych to přirovnala.

I když je to jen 15 mililitrové balení, věřím že Vám i mě vydrží nějaký ten měsíc :).


Pure Fiji exotický másážní a koupelový olej ve vybrané variantě, 29ml


Uvodní text
Panenský kokosový olej je tajemstvím věčného mládí ostrovanů Pacifiku. Unikátní směs tohoto oleje spolu s výtažky z exotických oříšků poskytne komfort hydratace a výživy vaší pleti i vlasům. Olej se rychle obsorbuje a nezenechává mastný pocit. 

Cena produktu na Eshopu LB 

  • 90ml za 246Kč
  • 240ml za 559Kč
Co si o produktu myslím já
Když mi to přišlo v té krabičce, byl ten olejíček chudáček stuhlý, ale jakmile jsem ho měla hodinku v teple ohřál se a je z něj takový mastný tekutý olejíček :). Zkusila jsem ho nanést  kapičku na ruku...rozetřela jsem ho a pozorovala jak se krásně vstřebá. Omyl....olejíček je stále takový na ruce mastný, což se mi moc jako nezamlouvá, nepotřebuji mít přeci celý den mastný obličej. 

Tak jsem ho zkusila vetřít kapičku do konečků vlasů jako nějaká výživa a doteď krásně voní, ale hlavně necítím, že mám něco mastného ve vlasech. :).Takže spíš bych Vám to doporučila do těch vlasů.

Pokud však vlastníte suchý obličej, určitě budete tenhle produkt rádi používat, protože Vám to skvěle pokožku zvláční a nebude tak suchá :). 

Oba tyhle výrobky v plném balení zakoupíte již brzy v sekci obchod na stránkách Ladyboxu. 
Monica

1 komentář:

  1. Přiznám se, že jsem zatím zkusila pouze tělové mléko :) Ale snad se k tomu už brzy dostanu.. :) Mám toho teď moc.. a celkem se i zanedbávám ..

    Jinak Moni,
    v pátek, v 9:00 hodin, spustím můj eshop.. :) Psala jsi mi, že bys chtěla paletku MUA.. pokud sis to nerozmyslela, napiš mi prosím na email:
    outlet-madalen@email.cz
    svoje jméno a adresu. Paletku Ti dám stranou a ty o ni tak nepřijdeš... (to znamená, že ji v e.shopu již neobjednávej... ;) ).
    Pokud bys třeba v pátek (či další dny) chtěla ještě něco jiného, není problém..ale to už prosím objednej přes web.. ;) Já případné objednávky sloučím a podklady k platbě Ti pošlu dohromady...
    Lore-Madalena :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)