Translate

středa 28. listopadu 2012

Mua Undressed palette

Už je to asi půl roku zpět, co jsem strašně toužila po slavné paletce Naked od Urban decay, ale teď už nemusím toužit, protože mám levnější dvojče neboli Dupe od Anglické drogérkové značky Mua - Make-up academy.

Cena: 3-4Ł (cca 120,-), mě stála i s poštovným 250,- 
Odstín: Undressed
Obsah: cca 10g.

Tuhle paletku je možné koupit: En drogerie, eshop Mui, české eshopy - kupříkladu Outlet madalen

První dojmy
Paletka mi přišla hezky zabalená, a nerozbitá a doprava přes Českou poštu trvala necelý jeden den. Obal je jednoduchý plastový, ale přesto hezký. 
Ani si snad nedovedete představit moje nadšení. A doma všechno urychleně začalo. Hned jsem se snažila do paletky dostat, a jak tupá blondýna ( :D) jsem si až po chvilce všimla izolepy, kterou bylo přelepené otevírání. Ale tak hned jak jsem ji otevřela, zkoušela jsem si ty krásné odstíny nanášet na oční víčka. Ááá to byla nádhera. 

Můj názor
Pigmentace - až nečekaně skvělá, a když se podívám na google a zadám UD Naked vs. Mua Undressed nestačím se divit. Odstíny skoro všechny odpovídají. Všechny jsou máslovité konzistence, a hezky se nanášení, ať už přiloženým aplikátorem, který já tedy většinou nepoužívám, nebo štetcem na stíny. 

Paletka obsahuje 4 matné stíny, a 8 třpytivých. 

No nicméně nebyla bych to já, kdybych zase neudělala něco speciálního...a to že jsem si v Excelu vytvořila přesně na tu paletku takový rámeček s názvy stínů, jak jsou v Naked Paletce, protože mě nějak nebaví každému stínu říkat Shade 1-12. A to si piště, že já každý stín oslovuju jinak, když už zábava tak zábava přeci. 

Stíny se dají rozhodně použít jak na denní tak na večerní líčení, což podle mě úplně skvělé, a využití téhle paletky bych se určitě nebála, využije ji prakticky kdokoliv.  

Pigmentace odstínů na mé ruce
z leva: Shade 1 - Virgin, Shade 2 - Sin, Shade 3 - Naked,
Shade 4 - Sidecar, Shade 5 - Buck, Shade 6 - Half baked

z leva Shade 7 - Smog, Shade 8 - Darkhorse, Shade 9 - Toasted,
Shade 10 - Hustle, Shade 11 - Creep, Shade 12 - Gunmetal
Monica

2 komentáře:

  1. Moni,
    děkuji za recenzi.. :) A doufám, že i nadále budeš s paletkou spokojená ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač, to já Ti děkuji, že si zavedla eshop, určitě budu když je tak skvělá :))

      Vymazat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)