Translate

neděle 10. února 2013

Essence nude glam nail polish

Konečně po dlouhé době mám prázdniny, tudíž je konečně čas na focení, psaní recenzí..a celkově i nálada :). Nicméně jistě všichni víte, že v Dm a v Rossmanovi probíhají nějaké akce na produkty od Essence, které se budu rušit - všechny stojí 29.9,-. To mi přišlo fájn..ačkoli jsem přišla trošku pozdě :D. Ale i tak jsem ulovila 2 krásné produkty :). Avšak dnes se rozepíšu jen o laku..někdy příště o Highlighteru  - toho tady budou jen fotky :)

Essence Nude glam nail polish

odstín: 05 Café olé
cena: 30,-
Objem: 8ml - avšak půlku stejně nestihnu spotřebovat :D

První dojmy
úžasný odstín, který jsem si vždy chtěla koupit - nevím proč až teď. Nicméně měla jsem samozřejmě přehnané očekávání, že tyhle laky vydrží trošku déle než ty obyčejné barevné, ne ze řady Nude glam. Bohužel to se nesplnilo..jsou prostě stejně strašné :D.

Zkušenosti
Jsou asi naprosto jasné..ale tak co už mno.
Hezky se lakují, tady ty široké štětečky a ten odstín  paráda prostě. Ale proč prostě po celým dnu se začnou odrbávat ? ...když jsem nedělala nic zvláštního. To prostě nepochopím. Nicméně mám pocit, že při výrobě do laků dávají příliš mnoho nějakého oleje, který podporuje aby se ten lak snadno odloupnul - samozřejmě to nemusí být pravda..jen taková moje představa.

Konzistence laků jako obvykle na začátku pěkně tekuťoučká a po pár měsících začíná být trošku hutný, ale to je normální. Krycí schopnosti jsou celkem fáájn, v jedné vrstvě ještě nehty prosvítají, ale ve dvou už je to lepší :). Jednotlivé vrstvy zasychají tak nějak průměrně ...pohybuje se to okolo 6 min, takže tak rychleschnoucí rozhodně nebudou.

Závěřečný koment :)
Zdá se mi, že ty laky od Essence jsou čím dál tím horší, nevím jak jsou na tom limitky - ty ještě musím ztestovat. Ale i tak mi přijde že Essence jde z kopce. A i těch limitek by mohlo být míň. Tohle je však jen čistě můj názor.





Foto Rozjasňovače. --> další fotky až v recenzi ! :D


Monica

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)