Translate

úterý 19. února 2013

Sleek idivine oh so special palette

Konečně jsem si udělala radost a objednala opět z eshopu http://kosmeticky-svet.cz/ paletku od Sleeku. Ještě před chvílí jsem pro ní šla na poštu, a doteď jsem z ní úplně hotová, protože je to prostě nádhera! :) Recenze se tu objeví snad co nejdřív..až ji pořádně odzkouším :)

K nákupu u Magdalenky jsem dostala jako dárek vzoreček BB creamu - premium gold mineral bb cream od elisha coy, to mě hodně potěšilo :) Vůbec jsem to nečekala :) 

Teď už jen nějaké fotky :) 





Posuďte sami, no není tohle nádhera?
Monica

7 komentářů:

  1. Je užásná :-) přesně tyhle barvičky zbožňuju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Nebudeš litovat! :D za tu cenu je úplně skvělá :)

      Vymazat
  3. Ahoj nechces vzájomné sledovanie ? :)
    PS: Ja ťa už sledujem :) ❤
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň o nic takového nestojím..;)...časem se třeba přidám do oblíbených čtenářů..ale tímhle způsobem si mi akorát připomněla, že se na tvůj blog ani nemám dívat. Zkus to jinde :)

      Vymazat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)