Translate

sobota 2. března 2013

TAG - This or that

Konečně i já jsem se zapojila do Tagů, a dnes to bude Tag na který jsem narazila u Peťi :).

Makeup

1. tvářenka, nebo bronzer? Ani jedno nepoužívám :/
2.Lesk na rty, nebo rtěnka? rtěnka :) v nějakém přírodním odstínu bohužel :)
3. Oční linky nebo řasenka: řasenka, přece jen linky bez řasenky by vypadali hooodně divně :D
4. Neutrální nebo barevné stíny? neutrální, na příliš barevné nemám odvahu
5. Korektor nebo rozjasňovač? těžká otázky, ale asi spíš rozjasňovač
6. Štětec nebo houbička? štětec!! :)

Nehty

1.Gelové, nebo přírodní? přírodní, gelové jsou sice hezké v určité míře, ale dokáží pěkně zničit stejně jako nalepovací nehtíky.
2. Dlouhé nebo krátké? dlouhé
3. Světlý nebo tmavý lak? Světlý
4. Matný, nebo lesklý? leský, matný jsem ještě ani nezkoušela...měla bych se stydět :D ://

Tělo

1. Mléko, nebo tělové máslo? Mléko :)
2. Sprchový gel, nebo mýdlo? Sprcháč :)

Vlasy

1. Dlouhé, nebo krátké? dlouhé :)))
2. Lak na vlasy, nebo gel? ani jedno moc nepoužívám, ale když už tak lak na vlasy :)
3. Světlé, nebo tmavé? Tmavé s melírem :)

Móda

1. Dlouhý nebo krátký rukáv? Jak kdy, ale spíš dlouhý
2. Šaty, nebo sukně? Sukně :)
3. Vysoký, nebo nízký podpatek? ráda bych vysoký, ale bohužel nízký (tak 5cm)

Mám s Tagy pokračovat? báví Vás? :))
Monica

1 komentář:

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)