Translate

středa 19. června 2013

Review: S-he lipliner

Po dlouhé době mě tu zase máte, nevím jestli se má cenu ještě omlouvat, už mi to přijde trošku trapné, ale prostě, jak už mám popsané v popisku mého profilu, dnešní život je ve vzdělání a na blog bohužel nezbýval čas :(. Ale teď, kdy za chvíli začnou moje [všemi oblíbené] velice oblíbené prázdniny a s nimi i spousta času, dobré nálady...a tak dále..:).

Nyní však k dnešnímu článku, prvně to měl být Haul za posledních pár měsíců, ale nakonec z toho vylezlo tohle :)...tak snad vám to nebude vadit :).

Koupeno v: Dm drogerie
Cena: 45,-
odstín: 002
konečně jiné pozadí :)..jo léto umí své :)
Jeden prostý důvod proč jsem se rozhodla uskutečnit nákup téhle levné věcičky - začíná mi docházet moje oblíbená tužka na rty od Alverde v odstínu 19 Terra [recenze], kterou bohužel přestali vyrábět :(. Nezbývalo mi nic jiného než začít tedy shánět novou, nejlépe v podobném odstínu. Výběr v nejbližší Dm drogerii mi dal panečku dost zabrat, ale nakonec se tahle kráska našla :D. 

Je lehce sušší, ale na to jsem si už u S-he zvykla, kreslí na rozdíl od tužek na oči perfektně, je tedy potřeba trošku přitlačit, ale to není žádná tragedie :). Pigmentace fajn, na mých rtech není úplně vidět, je to jen tak pro lepší pocit, protože moje rty jsou od přírody lehce růžovo-červené :). Odstín nečekaně :D je lehce do růžova, občas na sluníčku hodí lehce odlesk do oranžova, na fotce to bohužel není vidět, nešlo to vyfotit, aby to bylo hezky zaostřené a nebyl tam stín foťáku, ruky nebo tak něco :). Odstín je především bez shimeru :) pěkně zmatní rty, a vytvoří takový přirozený dojem, avšak pokud se vaše rty nezpamatovávají po nasazování rovnátek..:D



Tužku je nejlepší, ať už jako konturku nebo na vykreslení celé plochy, nanášet na jemné rtíky, které byli ošetřované nějakým balzámem,, nebo klidně i "vyčištěné" namočeným kartáčkem na zuby :). Na popraskaných rtech totiž nevypadá nejlépe, ale to všichni moc dobře známe.

Výdrž díky sušší konzistenci je na jedničku, dokonce na dvoudenním výletě se školou ve strašném teple stále na rtech držela. Samozřejmě ne celý den, to opravdu není možné u snad ničeho. Jídlo a pití snese, ale v omezené míře.

I tak na tu cenu si myslím, že líp jsem sehnat nemohla, jsem nad míru spokojená, samozřejmě ne každý něco takového vyhledává, takže těžko říct, jak by vyhovovala ostatním, ale třeba v jiném odstínu [jsou asi 4 dostupné], ano ..:)

PS:Foto na mých rtech mi přijde trošku až zbytečné, přece jen každý máme rty zbarvené jinak a moje rty na tom momentálně nejsou nejlépe. 

PPS: omlouvám se, že vám po otevření mého blogu sjede stránka uplně dolů, bohužel nevím co se stalo..nic jsem v nastavení nenastavovala. Kdyby někdo z vás věděl, co s tím, ozvěte se mi v komentáři, děkujů :)
Monica

3 komentáře:

  1. Krásná recenze jako vždy ;)...máš fakt nádherné články a vůbec celý blog :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Moni!
    Konturku bezne nepouzivam, ale rada bych zacala, holt s pribyvajicim vekem je treba venovat makeupu cim dal vic pozornosti :-) takze jsem si rekla, ze nejradsi zacnu s necim za par kacek, coz znacka she hrave splnuje. V dm jeste prohlidnu odstiny,ale tahle vypada celkem univerzalne, takze diky moc za recenzi, zitra jdu nakupovat :-)
    Mej se pekne,
    Verun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda že jsem mohla pomoct a doufám že nakonec vybereš :) Děkujů.

      Vymazat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)