Translate

úterý 10. července 2012

Nevinné líčení :) + fotonávod

Nedávno když jsem jela do města, tak jsem si říkala že by to chtělo nějaké líčení, které by moc nezaujímalo pozornost, ale aby nebylo obyčejné, takže jsem spojila světlý stín s hnědou.
Moc jsem si to zalíbilo, a tak jsem si řekla, že se o to s vámi podělím :)

Není to vůbec těžké, takže se není čeho bát :).
Budete potřebovat

  • v tohle období určitě nějakou bázi (Dermacol...), primer (Essence, Elf), nebo bílou tužku která musí být hlavně dobře pigmentovaná ! :)
  • jakýkoli světlý a tmavý hnědý stín, a také nějaký světlý; já jsem použila quattro stínů od Miss sporty (403 For Brown Eye)
  • není nutnost: černá tužka 
  • řasenku, já použiji od Essence multi action mascara
  • a poslední štětce; já použiji od Essence (eye shadow brush, smokey eye brush, gel eyeliner brush) 
1 Krok
Použij bázi, primer nebo bílou tužku 
2 Krok
Přes celé víčko nanes světlý stín (eye shadow brush)

3 Krok
Do záhybu nanes světle hnědý stín (smokey eye brush)

4 Krok
Nyní si vezmi na štětec (eye shadow brushten tmavší hnědý stín a přidej ho trošku k té světle hnědé + stáhni  ten tmavší i na "spodní linku" (eyeliner brush)

 5 Krok
Vezmi si k ruce černou tužku a udělej na vrchní waterline linku

6 Krok
Už jen  nanes řasenku, s kterou to hlavně nepřeháněj :))

Tip: celý look podtrhni jemným leskem na rty :)

Použité produkty :)
(Ta kočičky tam ale ne :DD)
Monča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)