Translate

sobota 29. prosince 2012

Vánoce 2013 - dárky

Chtěla jsem na tohle téma nejprve udělat video, ale nakonec z toho sešlo, protože nemám momentálně dostupný foťák (má ho sestra). Takže mi nezbývalo nic jiného než na poslední chvíli vyfotit fotky dárků a napsat tenhle příspěvek. 
Tento rok se až dívím jak jsme byla strašně hodná, protože dárků bylo celkem hodně. Jak už elektronika, kosmetika ale i tradičně "měkké dárky" - oblečení. 

Pásky (Reserved), Top/Sukně (Orsay) - dá se nosit tak i tak, noční košile, ponožky, prádlo - to také nesmělo samozřejmě chybět.

Dále to byl notebook značky Asus a k němu bezdrátová myš (gigabyte)

Kosmetika nesměla chybět, té bylo snad nejvíc :D Ale zdaleka to není vše... ještě na mě čeká Sleek paletka, kterou si snad brzy objednám na eshopu Magdy :), takový malý dárek, který si nadělím sama, trošku opozděně  já vím...



Dále z dárků kosmetiky, kterou jsem hlavně dostala od kámošek, pak něco od rodičů.

Nivea - dvoufázový odličovač, který si tedy začínám pěkně chválit, a to hlavně kvůli tomu, že jemně a rychle odlíčí gelové linky od Essence. Nicméně nechápu proč je pro něj takový problém odlíčit obyčejnou řasenku..ale tak asi to bylo mou chybou. 
Essence sun club glamour to go eye shadow palette: (odstín: 1.),  z téhle paletky mám smíšené pocity, protože využiji max 4 stíny co jsou na pravo, hold modré stíny nemám ráda, a k mím očím se nehodí jen tak kterékoli modrá. Žlutá by se dala ještě nějakým způsobem využít, ale teď v zimě...no nevím. Objeví se tu recenze nebojte.
Balea pečující pleťová voda:  Levné, ale použitelné tonikum, které neobsahuje alkohol a neštípe v očích.
Essence smokey eyesbrush - o tomhle štětci jsem již jednou psala recenzi, avšak tenhle nový mi přijde trošku jiný než ten starý, je takový víc flomcavější (málo hustý), stále jemný a lépe se s ním blendí...
Essence colour&go nail polish - odstín 129 The boy next door, modrý lak bych si v životě sama nekoupila, ale tak když jsem ho dostala, ráda ho vyzkouším.Jak ostatní bratři téhle řady (Colour&go) moc nevydrží, musí se vrstvit, aby vážně pořádně uschly. Jinak odstín je hezký, občas trošku hází odlesky do tmavě zelené stromečkové barvy.
Balea pleťová maska s vůní malin (limitka) - krásně voní po malinách....nečekaně :D, konzistenci má takovou jogurtovo-gelovou, ale přesto se moc hezky nanáší. Po nanesení dvou cetimetrů od očí mě nic neštípe jako když jsem zkoušela slupovací masku. Při odstraňování podle návodu vlhčenými kosmetickými ubrousky mi ještě zbytečky, které už nebyli znát, při odstraňování ubrousky, té masky uschly na obličeji a musela jsem se odlíčit již zmiňovanou pleťovou vodou. Maska slibuje odpočinutou a hebkou pleť, no to nevím...já jsem měla pleť trošku narudlou. 
Miss sporty eyeshadow - 403 Brown Eye - tyhle stíny jsem zkoušela pouze jednou, ale hned na první dojem trošku práší a některé nejsou příliš pigmentované, jinak jsou tam hezké odstíny, na denní nošení a možná by se s nimi dali udělat i kouřovky...
Essence mono eyeshadow - 57 in the clouds - lila stín s lehkým shimerem, lehce pigmetovaný ale pro mě téměř nepoužitelný stín, nehodící se příliž na denní nošení...ale tak třeba ho využiji :). Stejně tak jako na ostatní stíny, které jsem dostala bude recenze. 
Essence kajal pencil  - 04 White - tužka stvořená na watterline, není moc měkká spíš tvrdší. Tužka trošku smrdí. Jasně oči to necítí..ale i tak..chápete ne?
Oriflame zázračný kelímek - čokoládový - je strašně příjemný na rtech a krásně voní...vádí mi sice že to musím nanášet prsty, protože jakmile opatrně projíždím prstem v kalíčku....hned mám strašnou spoustu za nehtem...Je to sice skvělá věcička, ale ne moc praktická na nanášení. Ach ty dlouhé nehtíky :D
Pilník 

Trošku dost kosmetiky..:D Poslední věc kterou jsem už dostala někdy v listopadu je můj nákup v ikei, kde jsem si koupila pár věcí asi za 2000,- ...ale to až ve videu, které vím slibuju už dlouho...ale hold neníí čas..myslím tím video: Jak skladuju make-up/ My make-up colection. 

Malé info na konec: Řasenka, kterou jsem dostala v Ladyboxu (Yves Rocher) se nečekaně lepší, trošku vyschla a už vydrží déle, za poslední dobu moje nejoblíbenější řasenka :).

Všem přeju Štastný nový rok, který se už blíží a hlavně žádné úrazy u ohňostroje. :D
Monica

1 komentář:

  1. pekné dárečky... notebook super!!!
    Ak by si mala záujem, rada by som ťa pozvala na moju giveaway, ktorá už o pár dní končí a kde môžeš vyhrať krásnu cenu:
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)